Рейтинг українських банків: найбільш клієнтоорієнтовний
Знайти в Україні банк, де вас завжди оперативно і якісно обслуговуватимуть, завдання не з легких. Якщо ж ви давно користуєтеся послугами конкретного банку, відзначаєте чуйність і сумлінність співробітників, а тим більше рекомендуєте цю фінустанову друзям і колегам, то мова йде про клієнтоорієнтованість компанії.
Так, клієнтоорієнтованість передбачає таку систему обслуговування, коли менеджер банку тісно взаємодіє з клієнтом, передбачаючи його бажання і задовольняючи потреби. Такий підхід базується на вивченні потенційних запитів клієнтів, щоб запропонувати найбільш зручні та вигідні способи їх вирішення. Крім того, зворотний зв'язок, робота з відгуками та їх аналіз - базові критерії для клієнтоорієнтованого банку.
Банк можна вважати клієнтоорієнтованим, якщо визначена і діє клієнтська політика, постійно спостерігається зростання клієнтської бази та розширення спектра послуг на одного клієнта, розвиваються технології роботи з клієнтами як на місцях, так і онлайн, проводиться регулярна оцінка якості обслуговування клієнтів. Всі ці фактори забезпечують партнерські взаємини банку і клієнта. Саме клієнтоорієнтованість формує лояльність клієнтів до компанії.
Грубо кажучи, клієнтоорієнтованість - інтерпретація відомого вислову «клієнт завжди правий». Оскільки в наш час клієнти не просто хочуть отримати послуги, а зробити це з максимальним комфортом. Тому люди будуть залишатися клієнтами тих банків, де до них знайшли індивідуальний підхід і обслуговують як VIP-персон. У новому рейтингу «Коментарів» читачі можуть визначити найбільш клієнтоорієнтований банк в Україні.
Відзначте свій вибір, щоб побачити результати опитування.